Faturalandırma Şart & Koşullar - SSS

Faturalandırma Şart & Koşullar


1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak İş bankası hesabımıza(TL) ödeme yapabilirsiniz.

BANKA HESAP NUMARALARI

ELMAS İŞ KUYUMCULUK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
TÜRKİYE İŞ BANKASI ÇIKRIKÇILAR ŞUBESİ

HESAP İSMİ  : ELMAS İŞ KUYUMCULUK SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
ŞUBE KODU  : 4225
HESAP NO     : 0817343
IBAN NO       : TR92 0006 4000 0014 2250 817343

2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ödeme gerçekleştirebilirsiniz.

Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.

3) Sipariş Bedeli İadesi 

Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Elmas İş kuyumculuk firması üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir. 

Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

- Parmak ölçümü nasıl hesaplayabilirim?

Parmak ölçünüzü size en yakın kuyumcudan ya da Elmas İş yüzük ölçüsü sayfasından öğrenebilirsiniz.

- Ürünleriniz gümüş müdür?

Ürünlerimiz 925 ayar gümüş olup ömür boyu garanti kapsamındadır.

- Toplu alımlarda indiriminiz var mı?

Toplu siparişlerde indirimimiz mevcuttur. Polis yüzükleri, Asker yüzükleri ve diğer kurum yüzüklerinde toplu alımlarda indirimimiz mevcuttur. Detaylı bilgi almak için lütfen iletişme geçiniz.

- Ömür boyu bakım ve onarım nasıl garantisi nasıl oluyor?

Elmasis.com.tr adresinden veya bayilerimizden aldığınız tüm ürünleri içerisine "bakım ve onarım istiyorum" notu ile bizlere gönderdiğiniz taktirde gerekli işlemler yapılıp sizlere ücretsiz kargo gönderilecektir.

- Kargo ücreti ne kadar?

Tüm Türkiye 'ye kargo ücretsizdir.

- Taşlarınız doğal mı?

Taşlarımız sentetik taştır, ısıya dayanıklı olup herhangi bir işlem sırasında (parmak ölçüsünü büyütme ya da küçültme gibi) kırılmamaktadır. Piyasadaki zircon taşlardan değildir.

- Sipariş teslim süresi kaç gündür?

Sipariş teslim süremiz 10-12 iş günüdür.

- Siparişini verdiğim ürün ne zaman elimize ulaşır?

Yatırmış olduğunuz ödeme hesaplarımıza geçtiği anda siparişiniz işleme alınmaktadır. Eğer siparişiniz de ki ürünlerin tedarik aşamasında herhangi bir problem yaşanırsa, ürünle ilgili tüm bilgiler mağaza yetkililerimizce sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize gönderilmektedir. Satın aldığınız ürün 15 iş günü içinde size ulaştırılmak üzere kargo firmasına teslim edilmektedir.

- Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?

Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir. Bu bilgi e-maili yardımı ile ürününüzün ya da ürünlerinizin kargoya ne zaman teslim edilmiş olduğunu öğrenebilmektesiniz. Ayrıca sitemize üyelik bilgilerinizi girdiğinizde, Hesabım bölümünde yer alan siparişlerim linkinden gerekli bilgilere beklemeden ulaşabilirsiniz.

- Siparişim arızalı ya da yanlış geldi ne yapmalıyım?

Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda `Hasar Tespit Tutanağı` hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, `Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız. (Örn : Ürün elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür.)

Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamaz iseniz bize bilgi vermenizi rica ederiz. Kargo görevlisine tutanağı hazırlatarak ürünü bize ulaştırmanız sonucunda, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.

ÖNEMLİ : Elinize hasarlı ulaşan ürününüzü size teslimatı yapan kargo firması ile bize göndermelisiniz

- Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi ne yapmalıyım?

Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin, tamamı faturaya göre ve fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir. Resmi faturalarımız yollanan siparişinizin ayrılmaz bir parçasıdır. Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılmaktadır. Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez ise lütfen kargo yetkilisine hatırlatınız ve ısrarla isteyiniz. Tüm taleplerinize rağmen teslim edilemeyen fatura için lütfen tutanak tutturunuz ve bize bildiriniz. En kısa zamanda kargo firmasının bulması veya aslı gibidir kaşeli bir kopyası tarafımızdan size yollanacaktır.

- Kargo Teslimatı Sırasında Nelere Dikkat Edilmeli?

Sitemizden verdiğiniz siparişiniz de bulunan ürünler size ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken isterseniz teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol edebilirsiniz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık ya da eksiklik sözkonusu ise kargo tutanağı hazırlatarak bize geri gönderebilir ya da bilgi verebilirsiniz. Bu gibi durumlarda kargo görevlisi ile herhangi bir sorun yaşarsanız bize hemen bilgi vermenizi rica ederiz. Tarafımızdan gerekli müdahale en kısa sürede yapılacak ve sorununuz çözüme kavuşturulacaktır. Eğer ürün kutusu size hasarlı ya da deforme olmuş olarak ulaştı ise paketi teslim almayarak doğrudan bize geri gönderebilirsiniz. Teslimat sonrası paketin hasarlı olduğunu farkettiyseniz kargo görevlisine tutanak hazırlatarak bize göndermeniz gerekecektir. Ürünler bize ulaştığında sorununuz kayıtlarımıza işlenecek olup, en kısa sürede yeni ürünleriniz size gönderilecektir.

Diğer sorularınız için lütfen iletişime geçiniz.

Whatsapp sipaiş hattımız 0538 442 27 57